Weer thuis! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Carolienenelsemieke - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Carolienenelsemieke - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

27 Januari 2017 | Australië, Melbourne

Wat een fantastische paar laatste dagen hebben we gehad in Melbourne. Maandag hebben we nog een heerlijke dagje genoten op de Australian Open. Hier onder andere Serena Williams, Raonic, Federer en Nadal gezien.
Woensdagavond zijn we naar het concert van Passenger geweest. Heerlijk op het grasveld genoten van Passenger. Donderdag hebben we afgesloten met Australian Day. 'S ochtends bij een parade gekeken en 's middags in het park rugby en cricket gespeeld met mensen uit het hostel.
Onze terugvluchten waren prima. Op de eerste vlucht hadden we zelfs allebei een eigen rij.

We zijn weer lekker thuis na een fantastische trip! We willen iedereen bedanken die ons blog gelezen heeft. Nu is het tijd om een selectie te maken van de foto's zodat we die kunnen laten zien aan jullie.

P.S. Ik mag maandag weer beginnen op het Talent. Erg leuk, maar het zoeken naar een woonruimte in Nijmegen heeft nog niks opgeleverd. Dus mocht je een paar dagen weggaan en iemand nodig hebben om de planten water te geven of iets in die trant of gewoon een bed overhebben voor een nachtje dan hou ik me aanbevolen!

• 27 Januari 2017 - 20:31

Ellen Van Wieringen:

Carolien en Elsemieke, wat fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. En wat kunnen jullie terug kijken op een mooie reis met veel ervaringen.
    En nu , heel veel succes met het beide banen, nieuw onderdak ,en alle mooie dingen wat ons land te bieden heeft.
    Liefs, Ellen